ŠRP

Misija i vizija

Kurikulum 2024./2025.

Plan i program 2024./2025.

Naslovnica Događanja OBAVIJEST ZA RODITELJE
OBAVIJEST ZA RODITELJE PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 03 Rujan 2020 00:00

Nastava počinje 07. rujna 2020. prema modelu A: izvođenje nastave u školi.

Nastava se odvija u dvije smjene: jutarnja od 8:00 – 13:05 sati i popodnevna od 14:00 – 19:05 sati.

Svi učenici su dužni pohađati nastavu u školi odnosno mogu izostati sukladno uobičajenim pravilima u skladu sa Statutom o opravdavanju izostanaka kao i kad nema epidemije (osim učenika koji spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu o čemu odlučuje nadležni liječnik).

Učenici dolaze u školi organiziranim prijevozom ili ih dovode  roditelji, prema odluci roditelja koju su potpisali u lipnju 2020..

Organizirani prijevoz učenika kreće u ponedjeljak, 07.09. 2020. kao uobičajeno, s time što smo  uskladili prijevoz s uputama HZJZ u smislu, gdje je potrebno radi usklađivanja s preporukama, koristiti ćemo vozila sa većim brojem sjedala i u svim vozilima ćemo primjenjivati mjere dezinfekcije ruku, fizičkog razmaka, a nošenja maski sukladno mogućnostima učenika. Učiteljice će obavijestiti roditelje o vremenu polaska i povratka organiziranog prijevoza.


Rad škole organizirat će se na način da se osigura koliko je moguće fizički razmak. Učenici iz pojedine odgojno-obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima iz druge odgojno-obrazovne skupine. Unutar učionice, fizički razmak među učenicima biti će od 1,5 do 2 metra, ovisno o dobi učenika. U učionicama gdje se ne može osigurati toliki fizički razmak, napravljene su  prozirne pregrade od pleksiglasa.

Svaka odgojno-obrazovna skupina i razredni odjel boraviti će samo u svojoj učionici, a kretanje po hodnicima će se svesti na minimum.

Za vrijeme boravka u školi, učenici nisu obavezni nositi maske, a za vrijeme organiziranog prijevoza do škole i od škole jesu, sukladno mogućnostima i stanju djeteta.

Marende će se posluživati u učionicama, kako se učenici iz različitih odgojno-obrazovnih skupina ne bi međusobno miješali.

Produženi stručni postupak (PSP), kao i izvannastavne aktivnosti odvijat će se samo sa učenicima iz iste odgojno-obrazovne skupine kako ne bi bilo miješanja učenika iz više skupina.

Nastava će se nastojati što više provoditi vani na otvorenom, koliko vremenski uvjeti to budu dozvoljavali.

Novoupisani učenici u postupku adaptacije boravit će prvi tjedan u školi u trajanju  sukladno procjeni stručno-razvojne službe o čemu će roditelje obavijestiti učitelji razrednici tih učenika.

Svaki roditelj prije polaska djeteta u školu mjeri djetetu tjelesnu temperaturu i vodi evidenciju u bilježnicu koju dijete nosi u školu, a učitelj to gleda svaki dan.

Pri ulasku u školu djeci se dezinficiraju ruke i potplate, nakon toga učenici oblače papuče i odlaze oprati ruke prema unaprijed utvrđenom rasporedu.

Svi učenici prvi dan škole trebaju donijeti papuče u kojima će biti školi i vrećicu za držanje cipela.

Prije i poslije nastave zbog organiziranog prijevoza s učenicima će dežurati njihov razrednik.

Učenici koji dolaze i odlaze organiziranim prijevozom od i do vozila voditi će razrednik ili njegovateljica.

Roditelji koji sami dovode djecu u školu, u dogovoru s učiteljicom, čekati će sukladno dogovoru  na prednjem ili stražnjem ulazu u školu, u dogovoreno vrijeme s djetetom, gdje će razrednik ili njegovateljica sukladno Planu dolaska u školu doći i preuzeti dijete i odvesti ga u razred i nakon nastave vratiti roditelju na isti način, a o čemu će ih obavijestiti razrednik.

Ulazak u školu roditeljima nije dozvoljen, osim u iznimnim situacijama može ući roditelj ili druga osoba u pratnji ako zdravstveno stanje djeteta/učenika to zahtijeva o čemu će roditelje obavijestiti razrednik. U tim situacijama, roditelj je obavezan nositi masku, te na ulasku u školu dezinficirati ruke, potplate i držati fizičku distancu od 2 metra. Roditelji koji budu dovodili dijete do razreda će se na ulazu potpisati na listu evidencije ulazaka/izlazaka za radnike koji nisu radnici škole.

Prvi roditeljski sastanak će se održati u školskom dvorištu, o vremenu održavanja će Vas obavijestiti razrednik.

Za područne odjele u Smilčiću, kao i u matičnoj školi osiguravanje higijenskog standarda provoditi će njegovateljice.

Logoterapija, kineziterapija i psihološka terapija će se provoditi uobičajeno, sukladno preporukama HZJZ. U grupnu terapiju bit će uključeni samo učenici iste odgojno obrazovne skupine.

Svim neovlaštenim osobama je zabranjen ulazak u školu.


Roditelji ako dovode djecu u školu, ne ulaze u školsku zgradu već dolaze do   ulaza pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5, a po mogućnosti 2 m metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu.

Roditelji se ne okupljaju na ulazu u školsku ustanovu.

Njegovateljica ili vozač će učenicima prije ulaska u vozilo za prijevoz dezinficirati ruke.

Postupanje djece po ulasku u školu. Dijete na ulazu u školu dezinficira potplate zatim ulazi tako da odlazi do mjesta ispred učionice, obuva papuče ili zamjensku obuću, skida jaknu, te dezinficira ruke s dezinficijensom koji ima učiteljica u razredu prije ulaska u skupinu/učionicu.

PSP će se održavati u svom prostoru u uobičajeno vrijeme.

Nastava u kući će se odvijati na uobičajen način s tim da učitelj nosi masku, dezinficira ruke kod ulaska u kuću i učeniku dezinficira ruke, obuje jednokratne navlake za cipele, ukućani  drže s njim udaljenost od 2 metra, roditelji trebaju osigurati posebnu prostoriju za nastavu u kući te za vrijeme nastave ne ulaze u prostor gdje učitelj radi s učenikom, a  informacije o učeniku dobivaju putem telefona ili videovezom, mailom, a ne u kući.

Neophodno je poticati fizički razmak kao i pojačanu osobnu higijenu djece. Ipak, treba očekivati da će biti određenih odstupanja u provedbi uslijed specifičnosti i potreba pojedinih odgojno obrazovnih procesa i njege djeteta te razvojnih značajki pojedinih dobi što su:

− istraživanje prostora i predmeta koji okružuju dijete (u određenoj dobi stavljanje u usta ruku i predmeta),
− znatiželja u odnosu na druge osobe/drugu djecu,
− motorička nespretnost i nedoraslost,
− potreba za kretanjem.

Prolazak kroz zajedničke prostorije treba skratiti na minimum; prolaz se organizira koliko je to moguće tako da u isto vrijeme prolaze djeca i nastavnik iz jedne odgojno-obrazovne skupine dok druge osobe ne prolaze u isto vrijeme, uz poticanje djece da u prolazu ne dotiču površine ili predmete.

Dezinfekcija ruku - Na ulazu  školu te u školi na nekoliko lako dostupnih mjesta i u svakoj učionici postaviti ćemo dozatore s dezinficijensom za dezinfekciju ruku  djece i odraslih s uputom za korištenje, kod djece prednost ima pranje ruku. Sredstvo za dezinfekciju treba u količini od 1 do 2 ml nanijeti na suhe i čiste dlanove (obično jedan potisak, ili prema uputama proizvođača). Dlanove i područje između prstiju treba protrljati dok se ne osuše, a sredstvo nije potrebno isprati. Njegovateljice trebaju paziti na dostatnu količinu dezinficijensa za ruke te obavezno javiti nadređenom u slučaju da je u dozatoru preostala manja količina sredstva za dezinfekciju kako bi se osigurao novi.

Higijena ruku - važno je omogućiti redovito pranje ruku tekućom vodom i sapunom. Ruke se peru poslije dolaska u školu, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun, a jednako je efikasna voda svake temperature ako se koristi sapun. Pri pranju ruku pridržavajte se naputaka za pravilno pranje ruku: https://bit.ly/2ThY08M. Nakon pranja ruku sapunom i vodom, ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za   jednokratnu upotrebu koji se nakon korištenja baca u koš za otpad s poklopcem.

Djeca ne nose zaštitne maske u školi.

Dodirivanje lica - Djecu treba učiti i podsjećati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice te da ne stavljaju ruke i predmete u usta; u skladu s njihovom razvojnom dobi.

Kihanje i kašljanje- Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju.

Pribor za jelo- Izbjegavati dijeljenje čaša, šalica, posuđa i pribora za jelo s drugim osobama.

Didaktička oprema i igračke. U planiranju didaktičke opreme treba dati prednosti opremi glatkih, tvrdih površina koje se lako operu deterdžentom i vodom. Prati i sušiti igračke potrebno je, ako je moguće, na kraju svakog radnog dana posebno za skupine djece koja su sukladno razvojnoj dobi sklona stavljati predmete u usta. Za to su zadužene njegovateljice.

Dječja oprema. Učenike se savjetuje da pokušaju koliko je moguće i primjereno dobi ne dijeliti svoje stvari s drugim učenicama.

Roditelji trebaju za dijete kojemu je to potrebno poslati barem dvije rezervne presvlake.

Prehranu učenika ćemo organizirati u učionici na način da kuharica donese unaprijed podijeljene porcije ispred učionice i preda ih učiteljici koja će učenici dati hranu u vrijeme velikog odmora učenika.

Izbjegava se ulazak drugih osoba (primjerice zbog čišćenja, popravaka ili donošenja hrane) u  učionicu sve dok učenici borave u njoj.

Izbjegava se ulazak osoba koje nisu zaposlenici škole ili učenici u školsku zgradu.

Nije preporučljivo da roditelji ulaze u prostor škole pa se informacije i roditeljski sastanci mogu obaviti videopozivom , telefonskim putem ili na dvorištu Škole.

Do daljnjeg su zabranjeni svi posjeti Školi (kazališne predstave i sl.).

Dezinfekcija mobitela - Svi zaposlenici obavezno moraju odmah po ulasku dezinficirati svoje mobitele.

Dezinfekcija potplata je obvezna za svih kod ulaska u školu na za to predviđenom mjestu.

Rukavice - Ne preporučuje se nošenje rukavica osim spremačice kad čisti i dezinficira prostor te njegovateljica kad je potrebna njega učenika koja zahtjeva bliski kontakt i pomaganja učeniku kod korištenja toaleta. Prednost se daje učestalom pranju i dezinficiranju ruku.

Dnevno mjerenje temperature. Svi djelatnici obavezni su mjeriti tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao, te u slučaju povećane tjelesne temperature ne dolaze na posao već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine.

Kod dolaska i odlaska s posla, svim se djelatnicima preporučuje svakodnevno mjerenje tjelesne temperature beskontaktnim toplomjerom, kao i utvrđivanje da li imaju respiratornih simptoma ili znakove drugih zaraznih bolesti. Kod osobe s povišenomtemperaturom izmjerenom beskontaktnim toplomjerom (37,2oC i veća, ovisno na specifikaciji beskontaktnog toplomjera) preporučuje se mjerenje temperature i standardnim toplomjerom pod pazuhom te se povišena temperatura utvrđuje na temelju takvog mjerenja za što će biti zadužene njegovateljice.

Ulazna vrata za osobe koje nisu radnici škole otvaraju se na poziv na broj telefona koji je naveden na unutarnjim vratima glavnom ulaza škole ili zvonjenjem na zvono u tom prostoru, a otvorit će im za to zadužena osoba.

Dostavu za potrebe ustanove preuzimaju zaduženi radnici ustanove na vanjskim vratima, a ulaz je dozvoljen iznimno serviserima i ostalim službama čije usluge su neophodne (što uključuje dosljednu provedbu preventivnih i protuepidemijskih mjera poput provjere vode za ljudsku potrošnju, zdravstvene ispravnosti hrane i sl.) uz obveznu mjeru dezinfekcije ruku i po potrebi nošenja zaštitne maske i zamjenske obuće.

 

OŠ Voštarnica-Zadar
Ivana Meštrovića 3
23 000 Zadar
U Zadru, 03.09.2020.



Srdačan pozdrav,

Irena Dukić, prof.


 

Politika privatnosti

Politika privatnosti

ATTEND

Interreg - IPA CBC

Natječaji

Raspored primanja roditelja

Šk. god. 2024./2025.

Poveznice



Grad Zadar

Zadarska županija

MZOŠ

AZOO


Powered by Joomla!. Valid XHTML and CSS.